Wirtualny KNURÓW - Strona główna Wirtualny KNURÓW
Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Usuni?te posty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Sprawy Forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LeBoucher



Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 988
Skąd: macie takie fajne swetry?

PostWysłany: Sro Sty 03, 2007 10:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My?l? ?e lepsze od usuwania postów bez ?adnego ?ladu by?oby kasowanie ich tre?ci i wpisanie zamiast niej przyczyn takiego dzia?ania. Kasowanie bez pozostawiania ?ladów wg mnie niebezpiecznie zbli?a si? do cenzury.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklamiarz






Wysłany:     Temat postu: Reklama Google


Powrót do góry
tvardy
Moderator


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 2329
Skąd: Knurów

PostWysłany: Sro Sty 03, 2007 10:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

LeBoucher napisał:
My?l? ?e lepsze od usuwania postów bez ?adnego ?ladu by?oby kasowanie ich tre?ci i wpisanie zamiast niej przyczyn takiego dzia?ania. Kasowanie bez pozostawiania ?ladów wg mnie niebezpiecznie zbli?a si? do cenzury.



dlatego jest co? takiego jak ?mietnik
gdzie moderatorzy przenosz? usuwane posty z adnotacj? kto usun??...

jest nas tylko 2 modów i admin wi?c nie trudno si? zorientowa? kto co zrobi?.
_________________
Pozdrawiam
-= tvardy =-

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
LeBoucher



Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 988
Skąd: macie takie fajne swetry?

PostWysłany: Sro Sty 03, 2007 2:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tvardy napisał:

dlatego jest co? takiego jak ?mietnik

Mozesz wklei? linka? Bo kopi?, szukam i nie mog? znale??.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tvardy
Moderator


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 2329
Skąd: Knurów

PostWysłany: Sro Sty 03, 2007 6:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

LeBoucher napisał:
tvardy napisał:

dlatego jest co? takiego jak ?mietnik

Mozesz wklei? linka? Bo kopi?, szukam i nie mog? znale??.


?mietnik jest tylko dla modów i admina....
_________________
Pozdrawiam
-= tvardy =-

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
LeBoucher



Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 988
Skąd: macie takie fajne swetry?

PostWysłany: Sro Sty 03, 2007 7:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tvardy napisał:
LeBoucher napisał:
tvardy napisał:

dlatego jest co? takiego jak ?mietnik

Mozesz wklei? linka? Bo kopi?, szukam i nie mog? znale??.


?mietnik jest tylko dla modów i admina....


No w?asnie. Chodzi?o mi o to, ?eby moderacja by?a w jaki? sposób widoczna dla zwyk?ych u?ytkowników, zw?aszcza autorów usuwanych postów. Inaczej co jaki? czas b?d? zak?adane takie w?tki jak ten w?a?nie, w ktorym b?dziecie oskar?ani o faszyzm itp. idiotyzmy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Johnny



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 105

PostWysłany: Sro Sty 03, 2007 7:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w forach normlanych , jak mode/admin chce kasowac post to najczesciej tresc postu + powod jest wysylany uzytkownikowi na PM+email


ps.

fora z usunietymi postami ( roznie na forach je nazywaja ) najczesciej sa widoczne dla uzytkownikow + zablokowanie pisania/zakladania nowych

wiec jestem lekko zdziwiony sytuacja na TYM
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tvardy
Moderator


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 2329
Skąd: Knurów

PostWysłany: Sro Sty 03, 2007 10:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Johnny napisał:
w forach normlanych , jak mode/admin chce kasowac post to najczesciej tresc postu + powod jest wysylany uzytkownikowi na PM+email



Nie widze problemu ?eby co? takiego tutaj wprowadzi?...i pod jakim wzgl?dem i dlaczego uwa?asz to forum za nienormalne ??

Johnny napisał:

ps.

fora z usunietymi postami ( roznie na forach je nazywaja ) najczesciej sa widoczne dla uzytkownikow + zablokowanie pisania/zakladania nowych

wiec jestem lekko zdziwiony sytuacja na TYM


Pierwsze s?ysze... ja nie jestem tylko tutaj modem i jako? nigdzie
?mietnik nie jest dost?pny dla userii... a tylko dla modów i adminów
_________________
Pozdrawiam
-= tvardy =-

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Johnny



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 105

PostWysłany: Sro Sty 03, 2007 11:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poswiecilem pare minut zeby dac ci jakies przyklady

http://forum.laptopy.info.pl/viewforum.php?f=20

http://forum.pclab.pl/f31.html

http://forum.programosy.pl/kosz-vf14.html

http://forum.skni.umcs.lublin.pl/viewforum.php?f=11

http://www.mt.com.pl/forum/viewforum.php?f=2

http://www.wsus.poznan.pl/forum/viewforum.php?f=18

http://www.konnekt.info/forum/index.php?showforum=6



Jak pewnie zauwazyles w przykladach podanych przezemnie sa tez fora bardzo duze
Normalnie do tego sie tak podchodzi. Zamyka i do kosza , a jak ktos potrzebuje cos doczytac czy sprawdzic czemu wyladowalo w koszu to sobie czyta

Wiec wiesz dla mnie autorytetem sa fora znacznie bardziej rozbudowane , zarowno pod wzgledem uztykownikow , postow i tematow
Zeby nie bylo to odrazu mowie ze na malych forach tez tak jest



Napisalem zalety , wiec moze jasno sprecyzuj wady takiego rozwiazania?:>

spam? - tematy sa zamkniete
objetosc bazy? - przy takiej ilosci postow to sa KB , zreszta skoro forum jest ukryte to i tak baze zajmuja Smile


Wychodze z zalozenia , ze musi byc inny powod - mam na dzieje ,ze tym powodem nie jest cenzura...ale jak narazie innego nie potrafie przytoczyc...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
patrycju5z



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 989
Skąd: 50°14'17"N 18°39'7"E

PostWysłany: Czw Sty 04, 2007 12:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dajcie sobie spokój z ci?g?ym oskar?aniem o cenzur?. Forumowicze jak nie ostakr?zaj? w?adz? Miasta o kominacje to oskar?a o to modów. Wysy?a?em do ludzi tre?? postów usuwanych z do??czon? przyczyn? usuni?cia, ale by?o tak du?o pisania prywatnych wiadomo?ci ?e da?em sobie z tym spokój...

Wierzcie czy nie, ale ja na forum jestem co pó? godziny i naprawd? dok?adamy wszelkich stara? o to aby forum wygl?da?o jak wygl?da. Aby nie by?o syfu.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
tvardy
Moderator


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 2329
Skąd: Knurów

PostWysłany: Czw Sty 04, 2007 12:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nikt nie ma zamiaru cenzurowa? forum i nie ma czego? takiego.
_________________
Pozdrawiam
-= tvardy =-

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Admin
Administrator


Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 1948
Skąd: Knurów

PostWysłany: Czw Sty 04, 2007 1:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widz?, ?e LucjanSzkolajski Wave nadal si? dzieli swoimi przemy?leniami na naszym forum, wi?c domniemuj?, ?e przyj?? do wiadomo?ci moje wyja?nienie zwi?zane z usuni?ciem posta. Wyja?nienie przes?a?em e-mailem, ale z obiektywnych powodów nie by?o to natychmiast (czyt. niezw?ocznie) po usuni?ciu. St?d pewnie gówny powód reakcji w tym temacie. Powody usuni?cia by?y prozaiczne: tekst zbyt lajtowy (z du?? liczb? gwiazdek) i wolnodyskusyjny, a nie sctricto zwi?zany z tematem Sylwestra w Knurowie. Stara?em si? zadba? o to, aby post by? na temat w wybranym dziale (Nasze miasto, a nie Wolna dyskusja a propos Sylwestra) i nie by?o zarzutu ze strony innych forumowiczów (np. rodziców), ?e tekst zbyt frywolny (?e tak si? wyra??). Zawsza ka?da decyzja jest pewnym wyborem mi?dzy tym dwoma racjami: "nara?enia" si? autorowi wypowiedzi lub reszcie forumowiczów.

Ciesz? si?, ?e równie? nasz forumowicz Baron nadal si? udziela. Wave



Co do publicznego ?mietnika - s? fora z takowymi i bez takowych.
Umieszczenie posta w ?mietniku to po prostu nic innego jak jego przesuni?cie z pierwotnego dzia?u do innego (o nazwie ?mietnik). Co prawda mo?na zamkn?? dyskusj?, ale tre?? jest nadal dost?pna dla ka?dego, a nie po to usuni?ty zosta? post z linkiem do filmu z sekcji zw?ok, aby nadal by? on dost?pny, tylko w innym miejscu. Przyczyna usuni?cia postu nadal wi?c istnieje.


Co do pomys?u ostrze?e?. Nie przekonuje mnie to rozwi?zanie na naszym ma?ym (jakby nie patrze?) forum. Jest to ma?o powa?ne i rodzi kolejne zapytania i konflikty. Nie jeste?my na meczu, ?eby dawa? sobie ?ó?te czy czerwone kartki i nimi si? "licytowa?". Traktujmy si? powa?nie. Kto? nie ptrafi przyj?? warunków gry, to w ni? nie gra. W ogóle mnie nie przekonuje warto?ciowanie: 3 razy zgrzeszy?e? = ban, 1 razy zgrzeszy?e? - no jeszcze mo?esz 1 raz bez konsekwencji. Nie powa?ne.



Jako, ?e ka?dy admin czy mod jest tylko cz?owiekiem i zawsze si? mo?e myli?, wi?c nigdy nie b?dze tak, ?e wszystkie decyzje b?d? zawsze sprawiedliwe, czy jak mawia klasyk: "obiektywnie obiektywne". Ka?dy z nas ma przecie? w?asny "czujnik" i w wielu sytuacjach ró?nie reaguje. Mog? jedynie swoj? osob?, swoim imieniem by? gwarantem rzetelnego adminowania. Strac? zaufanie - forum upadnie. To jedyne ucziwe i rozs?dne postawienie sprawy zwi?zane z decyzjami usuwania czy modyfikacji czyjego? postu.

Krótko: piszmy na temat, w odp. miejscu, bez obra?ania i wulgaryzmów. Koniec, wystarczy i b?dzie OK.

Poniewa? jednak ?ycie kreuje ró?ne scenariusze, to ?eby ju? nie by?o w?tpliwo?ci - zmieni?em post, który regulaminem si? zowie http://www.forum.wirtualnyknurow.pl/viewtopic.php?t=2. Jest on juz tak szczegó?owy, ?e mam nadziej?, ?e ten temat ("Usuni?te posty") ju? nie b?dzie si? rozrasta?.


Tak jak Wy, chc? czerpa? przyjemno?? z istnienia forum i z mo?liwo?ci naszych wspólnych kontaktów (a nie bawi? si?, jak niektórzy pisz?, w cenzurowanie - zapewniam mam wiele innych ciekawszych rzeczy do robienia). Je?eli jeszcze nie udowodni?em tego to mi przykro Sad. Nadal wi?c b?d? si? stara? wraz z kolegami: Tvardym i Patrycjuszem.


PS. W adminowaniu nie mo?e by? demokratycznej dyskusju nad tak? a nie inn? decyzj?, bo i tak ca?a odpowiedzialno?? spada na jedna osob? - tego, który ostatecznie zaklika (usu?, zmie?). Jednak wyj?tkowo spytam Was: usun?? z postu Patki http://www.forum.wirtualnyknurow.pl/viewtopic.php?p=6026 link do filmu z egzekucji Saddama? Jedni uznaj?: cenzura! Inni, ?e to rozpowszechnianie skandalicznych tre?ci (tak jak to by?o w usuni?tym przeze mnie temacie z postem zawierajacym link do filmu z seksji zw?ok).
_________________
Marek Ostrowski
Autor strony / Administrator Forum
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
patrycju5z



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 989
Skąd: 50°14'17"N 18°39'7"E

PostWysłany: Czw Sty 04, 2007 8:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Usun??bym link do filmu.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Baron



Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3671
Skąd: Knurow

PostWysłany: Czw Sty 04, 2007 10:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marek, nawet jakbys mi wszystkie posty usonol niebede sie na ciebie gniewal lubie cie i szanuje jak kazdego na tym forum czasami jestem bezposredni i moze za to zle zrozumiany, przpominam ze wstawienie linku o sekcji niebylo moim zlym zamiarem lecz moze chcialem zwrocic uwage na to co mozna w necie zobaczyc , to tylko link ktory jest ogolnie dostepny, tak samo egzekucja saddama dlaczego niemozna wstawic linku z egzekucji ktora pokazuja i tak naokraglo w telewizji? pamietam jak na starym forum knurowskim byl link gdzie jacys Azjaci gotowali a potem zjadali plod malego dziecka takie cos to uwazam juz za pewersje lecz sekcja jest tylko medyczna demonstracja i w celach naukowych moze dla kogos za brutalne, niewiem lecz mysle tez ze forum KNUROW powinno nalezec nie tylko do samego admina lecz dla wszystkich Knurowian i oni tez powinni decydowac o usunieciu linka, tja mysle ze niebede takich linkow juz tutaj wstawial chociaz dlamnie sa intersujace, dlamnie to fakty nie fikcje nie zamykam oczu przed swiatem ale staram sie go zrozumiec............

POZDRAWIAM
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM Yahoo Messenger MSN Messenger
Johnny



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 105

PostWysłany: Czw Sty 04, 2007 11:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przeciez nie pisze o jakis eXtremalnych postach z linkami itp
bo to logiczne , ze jak ktos daje linki do sekcji zwlok/porno/i podobnych rzeczy - to link jest usuwany


mam na mysli normlane posty , ktore dla zainteresowanego sa byc moze na temat a dla mowo juz mniej - ich decyzja to wyczyszczenie tematu , lecz nie koniecznie musi byc to rownowazne z calkowitym usunieciem

co do ostrzezen to zgodze sie , ze to forum jest za male na takie rozwiazania


a co do cenzury.... tu mozna by podyskutowac bo jesli uznamy za cenzure np usuwanie linkow do obscenicznych miejsc - to mzona sie zgodzic

ale normalne posty nie flame'ujace nikogo moim zdaniem nie powinny byc usuwane bez skladu


A co do tresci hmmm extremalnych >.<
nie uwazam za konieczne dawanie linkow - wystarczy tylko napisac o sprawie , zainteresowani sobie szybko znajda - a ludzie ktorych to drazni moga spac spokojnie


ps.
z tego co sie orientuje to dilmik z egzekucji byl w kilku stacjach w wiadomosciach pokazywany - niestety nie ogladalem wtedy , wiec sobie znalazlem gdzie indziej ( czas wyszukiwania ponizej 30s )


takie jest moje zdanie , teraz mozecie mnie zlinczowac

GL & HF
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tvardy
Moderator


Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 2329
Skąd: Knurów

PostWysłany: Czw Sty 04, 2007 2:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Johnny napisał:


mam na mysli normlane posty , ktore dla zainteresowanego sa byc moze na temat a dla mowo juz mniej - ich decyzja to wyczyszczenie tematu , lecz nie koniecznie musi byc to rownowazne z calkowitym usunieciem



Admin chyba wyja?ni? co by?o powodem znikni?cia kilku postów...
ale wida? nie by?o to wystarczaj?ce wyja?nienie...
_________________
Pozdrawiam
-= tvardy =-

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Sprawy Forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
statystyka