Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartosz-ko
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 341 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Czw Kwi 07, 2016 9:40 pm Temat postu: |
|
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Reklamiarz
|
Wysłany: Temat postu: Reklama Google |
|
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
SQT
Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 68
|
Wysłany: Sob Kwi 09, 2016 8:54 am Temat postu: |
|
|
|
bartosz-ko napisał: | Czemu nielogiczne? To tylko łącznica między KWK Knurów, a KWK Budryk i nie należy do PLK'i. Analogiczna sytuacja jak z tym jednym wjazdem na bocznicę KWK Szczygłowice. Wystarczy, że szlak od strony Gierałtowic jest pod drutem. |
Kolego z całym szacunkiem ale mylisz się. Tor między Budrykiem a Knurowem należy należy do PLK i oni go obsługują. |
|
Powrót do góry |
|
|
bartosz-ko
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 341 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Sob Kwi 09, 2016 11:34 pm Temat postu: |
|
|
|
SQT napisał: | Kolego z całym szacunkiem ale mylisz się. Tor między Budrykiem a Knurowem należy należy do PLK i oni go obsługują. |
Faktycznie. Sprawdzone w EKL'u, mój błąd. Byłem przekonany że ten odcinek należy do JSK. Zresztą to samo wynika ze "schematu" i dokumentów na ich stronie. Zależy też co rozumieć przez "wykaz udostępnianych linii kolejowych" |
|
Powrót do góry |
|
|
Knight_in_fire
Dołączył: 06 Maj 2014 Posty: 146 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie Kwi 17, 2016 3:05 pm Temat postu: |
|
|
|
Niby jest to podzielone na dwie części: 863-01, bez druta, i 863-02, z nim. |
|
Powrót do góry |
|
|
bartosz-ko
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 341 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 3:43 pm Temat postu: |
|
|
|
A, nieistotne. Na ruch pasażerski nie ma to jakiegoś wpływu Chyba, że w ramach odbudowy linii do Orzesza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
SQT
Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 68
|
Wysłany: Pią Lip 01, 2016 7:29 pm Temat postu: |
|
|
|
Dragon E6ACTd-102 przejechał dzisiaj z Rybnika z ładownymi węglarkami do Gdańska. |
|
Powrót do góry |
|
|
tasknw
Dołączył: 17 Lis 2011 Posty: 607 Skąd: Knurów
|
|
Powrót do góry |
|
|
SQT
Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 68
|
Wysłany: Wto Lip 05, 2016 6:03 pm Temat postu: |
|
|
|
Pomijając już tą linię. Przejrzałem ten plik pdf. I Gdy przejrzałem tabelę z parametrami technicznymi lokomotyw to ogarnął mnie śmiech. Najwyraźniej ktoś kto nie ma bladego pojęcia o lokomotywach, stworzył to pismo. Moc ciągła sputnika 2040 kW. Nowy sputnik z PAFAWAGu nie miał takiej mocy ciągłej, a co dopiero po kilkudziesięciu latach. Class66 też też się nie popisali wpisując moc diesla jako jego moc. |
|
Powrót do góry |
|
|
tasknw
Dołączył: 17 Lis 2011 Posty: 607 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Sro Lip 06, 2016 12:02 pm Temat postu: |
|
|
|
A to już jest inna kwestia
Ogólnie Class66 nie znają, nawet w PLK, więc wpisali aby "coś" było _________________ >>>Krewetki to nasza pasja<<< |
|
Powrót do góry |
|
|
SQT
Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 68
|
Wysłany: Sro Lip 06, 2016 4:51 pm Temat postu: |
|
|
|
Od siebie dodam że polecam przejażdżkę classem |
|
Powrót do góry |
|
|
Danirad
Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 1551 Skąd: K N W
|
|
Powrót do góry |
|
|
SQT
Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 68
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2016 3:45 pm Temat postu: |
|
|
|
Tak, już jakiś czas temu były plany na drugi tor.
Zmieniając temat Dragony z fpl-u mają ostatnio regularne kursy prze Knurów |
|
Powrót do góry |
|
|
hank82
Dołączył: 07 Sie 2012 Posty: 108 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2016 7:33 pm Temat postu: |
|
|
|
Skanska skończyła juz tor nr 1? _________________ in omnia paratus |
|
Powrót do góry |
|
|
Danirad
Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 1551 Skąd: K N W
|
Wysłany: Nie Sie 07, 2016 10:38 pm Temat postu: |
|
|
|
Tor 1 jest juz przejezdny od listopada ubiegłego roku...
V max 70km/h
Tor nr 2 ma mieć V max 50km/h
http://stooq.pl/n/?f=1084257&search=zabrze _________________ ======== |
|
Powrót do góry |
|
|
SQT
Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 68
|
Wysłany: Wto Sie 09, 2016 7:55 am Temat postu: |
|
|
|
Jest to pewne że 70 km/h ? Ostatnio podczas przejazdu Dragona przez Gierałtowice to miał 90 na budziku. |
|
Powrót do góry |
|
|
|