Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Knight_in_fire
Dołączył: 06 Maj 2014 Posty: 146 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Czw Cze 11, 2015 10:27 pm Temat postu: |
|
|
|
Ma być wyburzany w lipcu, czekam na odpowiedź w sprawie rewitalizacji toru nr 3 i 4 na nim. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklamiarz
|
Wysłany: Temat postu: Reklama Google |
|
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Danirad
Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 1551 Skąd: K N W
|
Wysłany: Nie Cze 14, 2015 11:53 am Temat postu: |
|
|
|
Knight_in_fire napisał: | Ma być wyburzany w lipcu, czekam na odpowiedź w sprawie rewitalizacji toru nr 3 i 4 na nim. |
Na co potrzebny Tobie jest tor 3 i 4?
Tor 3 na stacji Szczygłowice długości około 300m oraz wstawki miedzy rozjazdami zostanie zlikwidowany.
Podobnie bedzie z torem 4 (około 700m) który z powodu prac podtorzowych zostanie rozebrany i nie bd odbudowany.
Mimo niedzieli prace na linii idą pełną parą.
- pojawiły się pierwsze słupy trakcyjne (od 12.200km)
- rozpoczęto układanie podkładów strunobetonowych typu PS-94 które są przystosowane do przytwierdzeń typu SB (od 12.200km)
14.06
kliknij by powiększyć
kliknij by powiększyć
_________________ ========
Ostatnio zmieniony przez Danirad dnia Nie Cze 14, 2015 9:23 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Knight_in_fire
Dołączył: 06 Maj 2014 Posty: 146 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie Cze 14, 2015 8:14 pm Temat postu: |
|
|
|
Moim zdaniem to zła decyzja, bo pasażerskie i towarowe wcześniej się tam mijały. |
|
Powrót do góry |
|
|
Danirad
Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 1551 Skąd: K N W
|
Wysłany: Pon Cze 15, 2015 9:56 pm Temat postu: |
|
|
|
15.06
Fachowcy z firmy wykonującej zadanie, śmieją się ze budują takie torowisko które jest wymagane dla linii klasy pierwszej a po którym nawet pociągi osobowe nie pojadą a zwykłe towarowe.
Tory są podobno przygotowane nie do 70 a śmiało do prędkości 80km/h dla pociągów towarowych i do 90km/h składów osobowych.
Gdyby nie duży podwójny łuk między 13.20km a 13.60km
składy osobowe mogłyby rozwijać prędkość do 100km/h
12.20km
12.950km
Wiadukt ul. Kopalniana (w stronę Gierałtowic)
w stronę Szczygłowic
13.10km
kliknij by powiększyć:
13.40km
14,10km
14,4km - do tego miejsca mamy tłuczeń
kliknij by powiększyć:
14,5km
14,7km
stosowane podkłady PS-94 używane są na liniach wysokich prędkości
kliknij by powiększyć:
_________________ ======== |
|
Powrót do góry |
|
|
lukas2401 Moderator
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 5050 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Pon Cze 15, 2015 10:07 pm Temat postu: |
|
|
|
Sprawnie im to idzie dzięki za relacje na bieżąco _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Danirad
Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 1551 Skąd: K N W
|
Wysłany: Wto Cze 16, 2015 7:42 pm Temat postu: |
|
|
|
16.06
12.20km
kliknij by powiększyć
_________________ ======== |
|
Powrót do góry |
|
|
Knight_in_fire
Dołączył: 06 Maj 2014 Posty: 146 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sro Cze 17, 2015 7:43 pm Temat postu: |
|
|
|
O, widzę, że zmiana sieci trakcyjnej na km 13,4 będzie na starym miejscu. Trzeba się zapytać PKP PLK, co ze stacjami w Gierałtowicach, Knurowie - Szczygłowicach i Gliwicach Sośnicy, bo są potrzebne.
EDIT:
Wykonane. |
|
Powrót do góry |
|
|
Danirad
Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 1551 Skąd: K N W
|
Wysłany: Nie Cze 21, 2015 6:08 pm Temat postu: |
|
|
|
Trwają prace na wiadukcie kolejowym w Szczygłowicach (16.350km) rozebrane całkowicie jest przesło toru 1
Knight_in_fire foto?
Pozdrawiam
zajebistych Panów którzy dzisiaj (niedziela) pracowali na 13km linii przy mocowaniu "łapek" _________________ ======== |
|
Powrót do góry |
|
|
Danirad
Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 1551 Skąd: K N W
|
Wysłany: Czw Cze 25, 2015 10:15 pm Temat postu: |
|
|
|
Ponieważ Knight_in_fire bardzo ale to bardzo słabo wywiązuje sie ze swoich obowiązków postanowiłem wstąpić na jego "teren"
Praca i postępy rewelacyjne !
SKANSKA
Uwaga!
Wszystkie miniaturki - kliknij by powiększyć !
25.06
12.20km
w stronę Gierałtowic
w stronę Szczygłowic
13.10km
w stronę Gierałtowic
w stronę Szczygłowic
Przepust 14.10km
1) Oczyszczenie części przelotowej z namułu i umocnienie dna przepustu
2) oczyszczenie rowów bocznych na długości po 5m od obiektu
3) naprawa ścianek czołowych
4) naprawa, oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne barierek ochronnych
14.40km
w stronę Gierałtowic
1) do tego miejsca ułożone są podkłady oraz nowy tor
14.50km
w stronę Gierałtowic
14.60km
w stronę Gierałtowic
w stronę Szczygłowic
14.75km
15.10km
15.25km
15.40km
15.75km
w stronę Gierałtowic
15.85km
usunięto tor nr 2 oraz 3
Na tym odcinku (od 15.75km - 16.25km) będzie wykonana odbudowa, wzmocnienie i zabezpieczenie podtorza toru 1 oraz 2.
15.90km
Nowe zaplecze budowy, to tu znajdują się obecnie takie maszyny jak przesiewarka
15.90km
w stronę Gierałtowic
16.10km - stacja KS (Knurów Szczygłowice)
w strone Gierałtowic
w stronę Leszczyn
Wiadukt 16.35km
1) Zabezpieczenie antykorozyjne przęsła stalowego
2) naprawa pow. przyczółków i skrzydeł (piaskowanie, uzupełnienie ubytków, iniekcja rys i pęknięć, skucie lużnych fragmentów betonu i tynku)
3) wymiana mostownic
4) zabudowa dyliny drewnianej
5) zabudowa blach przeciw wykolejeniowych
6) zabudowa blach P.POŻ
7) zabudowa stref przejściowych po 20m z każdej strony w torze nr 1
8 ) naprawa i zabezpieczenie antykorozyjne barierek ochronnych
wymiana steżeń wiatrowych w 4 polach wraz z blachami węzłowymi dolnymi
9) budowa schodów zejściowych od strony toru 1
10) zabudowa odbojnic w torze 1
16.40km
w stronę Knurowa
w stronę Leszczyn
16.60km
17.30km - Bierawka
17.50km - KONIEC inwestycji
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie zdjęć oraz treści bez zgody autora jest zabronione
Pozdrawiam _________________ ========
Ostatnio zmieniony przez Danirad dnia Czw Cze 25, 2015 10:22 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
lukas2401 Moderator
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 5050 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Czw Cze 25, 2015 10:21 pm Temat postu: |
|
|
|
Dzięki za zdjęcia Już raz kiedyś pytałem o pozwolenie, ale dla pewności zapytam jeszcze raz o skopiowanie Twoich zdjęć na forum skyscrapercity z zaznaczeniem, że zdjęcia są Twojego autorstwa Jest tam sporo miłośników kolei, którzy z uwagą śledzą wszystkie remonty i każde zdjęcia są mile wskazane. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Danirad
Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 1551 Skąd: K N W
|
Wysłany: Czw Cze 25, 2015 10:23 pm Temat postu: |
|
|
|
nic sie nie zmienia _________________ ======== |
|
Powrót do góry |
|
|
lukas2401 Moderator
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 5050 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Czw Cze 25, 2015 11:06 pm Temat postu: |
|
|
|
Dzięki wielkie _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Knight_in_fire
Dołączył: 06 Maj 2014 Posty: 146 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob Cze 27, 2015 4:46 pm Temat postu: |
|
|
|
Dzięki za relację. Wkrótce moja kolej, Danirad, bo miałem w domu do uporządkowania. Do tygodnia kolejne moje zdjęcia. |
|
Powrót do góry |
|
|
kaktus
Dołączył: 27 Kwi 2006 Posty: 131
|
|
Powrót do góry |
|
|
Danirad
Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 1551 Skąd: K N W
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 6:41 pm Temat postu: |
|
|
|
10.07
- Tor 1 z podkładów strunobetonowych ułożony jest do okolic zawalonego szybu w Szczygłowicach (15.30km)
- Trwają prace przy wycince drzew oraz przy przepustach na 14 i 15 km
- utwardzaniu podlegamy jest grunt właściwy od 15.50km pod tor 1 i 2
- Wiadukt kolejowy w Szczygłowicach (16.35km) a właściwie przesło toru 1 w zeszłym tygodniu zostało poddane czasttkowej ekspertyzie
niestety nie wiem jakie są wyniki.
Taka mała rada i uszczypliwość dla Knight_in_fire aby w przyszłości nie podejmował się zadań które przewyższają jego możliwości. _________________ ======== |
|
Powrót do góry |
|
|
|