Wirtualny KNURÓW - Strona główna Wirtualny KNURÓW
Forum dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pociągi pasażerskie znów w Knurowie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Budowy, remonty, modernizacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas2401
Moderator


Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 4852
Skąd: Knurów

PostWysłany: Wto Lut 14, 2017 10:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki za zdjęcia jak zawsze Smile wiesz może dlaczego na torze nr 2 są podkłady drewniane, a nie betonowe ? Skąd ta zmiana ?
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Reklamiarz






Wysłany:     Temat postu: Reklama Google


Powrót do góry
Knight_in_fire



Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 108
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sro Lut 15, 2017 9:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

max napisał:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/do-kolei-miejskiej-na-slasku-i-w-zaglebiu-wciaz-bardzo-daleko-79736.html


Pomysł na śląską SKM

Poseł uzasadnia, że koncepcja przez niego przedstawiona ustala linię średnicową „południkową” pomiędzy Tarnowskimi Górami, a Tychami, stąd zasadnym stało się pytanie o potencjalne możliwości budowy łącznicy kolejowej pomiędzy liniami 1 i 161.

– Według mojej oceny, budowa takiej łącznicy byłaby możliwa poprzez adaptację i odbudowę toru wzdłuż ulicy Transportowej w Katowicach w kierunku tzw. szybu Wilson, a następnie budowę od podstaw dalszego odcinka toru do linii kolejowej 657 i poprzez punkt odgałęźny Stawiska połączenie z linią 161. Projekt ten wymagałby odbudowy infrastruktury punktowej (stacje kolejowe) linii 161. Na załączonej infografice naniesione zostały również rozwiązania w zakresie potencjalnych połączeń z lotniskiem – pisze w interpelacji do Ministerstwa Infrastruktury i budownictwa poseł Warwas.

– Mając na uwadze fakt, że elementem przedstawionej wizji są również koleje dojazdowe zasadnym stało się pytanie o możliwość rozbudowy linii 62 o drugi tor (na odcinku Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Sosnowiec Południowy – dop. red.) oraz odbudowy linii 198 do Pyskowic Miasto (potencjalne połączenie Pyskowice – Knurów) – dodaje poseł PiS i pyta także o możliwości rewitalizacji linii kolejowej 141 i 149 na odcinku Gliwice – Knurów.




O Biskupicach i Przezchlebiu czy Zbrosławicach toście zapomnieli?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Danirad



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 1526
Skąd: K N W

PostWysłany: Sro Lut 15, 2017 10:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lukas2401 napisał:
Dzieki za zdjęcia jak zawsze Smile wiesz może dlaczego na torze nr 2 są podkłady drewniane, a nie betonowe ? Skąd ta zmiana ?

Nie wiem ale sie dowiem w kwietniu.
Dziwna sytuacja bo w tym miejscu na przeciwnym torze sa już podklady strunobetonowe.
_________________
========
w 2010r wykręciłem na rowerze: 3151 km
w 2011r wykręciłem na rowerze: 1950 km
w 2012r wykręciłem na rowerze: 1102 km
w 2013r wykręciłem na rowerze: 2174 km
w 2014r wykręciłem na rowerze: 3501 km
w 2015r wykręciłem na rowerze: 4350 km
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wirtualny KNURÓW Strona Główna -> Budowy, remonty, modernizacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
Strona 30 z 30

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
statystyka